Thursday, June 16, 2011

cerita kosong...

Mood sebenarnya bukan baik sangat tapi buat2 ok... nak aku layan perasaan kang kata aku terlebih emOsi tapi aku memang rasa sedih dan sedikit kecewa...

We still continue watching boy over flowers cuma malam tadi kitorg sempat tengok satu episode jer sebab mybee tak nak ketinggalan tengok Showdown Dance kat TV8 tue... takdelah kisah sgt sebab aku dah 2-3 kali ulang drama Korea tue... yang penting aku nak mybee habiskan drama tue sampai episode last... Suka sebenarnya tengok mybee layan citer tue... aku tengok jer muka mybee yang tersipu2... sesekali tue tergelak besar2 hahahaha... yang paling tak tahan tue setiap babak yang dia terlepas (dia pegi toilet!)... boleh plak dia rewind back the CD (alamak rosaklah CD kesayangan aku tue)... hahaha tak kisahlah janji dia ada depan mata... harap2 dia belajar sesuatu dari drama tue (banyak adegan romantik tau!!)... dah layan citer tue memang 2-3 hari ne tak tolong aku kat dapur... hehe takpelah skali skala tapi yang BEST malam tadi mybee sediakan dinner so aku goyang kaki... hahaha "Thanks abang..."

Malam esok nak layan Green Lantern plak kat GSC One Utama (sebelah umah jer)... regular activity untuk malam sabtu... harap2 aku tak lah tertidur dalam panggung macam citer Let The Bullet Fly... hehehe camne tak tido... bowink byk ckp tapi aksi kurang... dah ending2 baru nak ada aksi... alahaiiiiiiiii... patut bagi bape bintang ni? 3 cukup kot?! huhuhu....

oklah nak off now... nak pegi lunch ngan mybee hari ne sebab kawan yang selalu temankan aku makan tue cuti... kalu lambat kang sian dia tunggu aku lelama... dahlah jauh Bangsar ngan Shah Alam nih!.. hehehe...