Friday, September 16, 2011

Jangan haraplah!!!...

Dia salam aku waktu nak balik sambil kata "nanti jumpa lagi"
Hah! Jumpa lagi?
Huhhh jangan harap!!!
Takkan dah ludah nak jilat balik kot?
Malulah sikit kan?...

Boleh plak terjumpe dia kat umah tue, aku pun tak sangka membe aku tue ajak dia, kalau aku tahu, baik aku datang lambat2... Malam2 pun ok kan biar tak tengok muka dia tue... Tp aku tau ada sesi luahan rasa time aku datang tue tp apa aku pedulik sbb aku rasa aku tak bersalah!...

Dah kutuk ngata aku bukan2 pastu ungkit bagai nak mati
Sorrylah aku nak bagi peluang lagi...Cukup aku bagi dia 2 peluang utk jadi kawan aku lgpun dia dah buat keputusan bagus dgn buang aku dari hidup dia, aku pun dah malas nak explain nanti banyak sangat ungkitan sbb nak puaskan hati dia...

Jangan muncul dalam hidup aku lagi FAHAM!!...
Noktahhh...


Update via blackberry...