Wednesday, January 11, 2012

Mari belajar masak!!...

Hari ni aku create blog baru yang aku bagi nama "Mari Belajar Masak" ehehehe... sebabnya aku nak share lah semua resipi2 yang aku belajar dari mama mahupun mother in law aku... lagi2 bila En Hubby suka puji,komen,makan, rasa dan semuanya keatas semua masakkan yang aku masakkan untuk dia hihihi... Blog tue sesuailah untuk mereka2 yang baru berkahwin or yang tengah berjinak2 dengan dapur ehehe...

Aku ni takdelah pandai masak sangat cuma resipi2 yang aku belajar tue semuanya enak2 belaka... so memang patut aku share biar semua orang masak sedap! hehe tapi pada aku, nak masak ni jangan malas je... biar tak pandai tapi rajin mencuba nanti lama2 mesti terror kan?... kan?...kan?...

Yang terror2 masak pun boleh juga mencuba resipi yang simple dalam blog tu JIKA SUDI... hehehe

Sila layari : http://masakbersamajajaohgon.blogspot.com/


SELAMAT MENCUBA...