Friday, July 8, 2011

Yang ke tiga...

Esok kitorang akan menyambut Anniversary sempena perkahwinan kitorang yang ke 3 bulan... so I buy him muffin polka dot (ada inti coklat) and cheese tart (kegemaran hubby) dan sekeping card... dan tak lupa juga trade mark kitorang anak patung moo moo hehehe.... nak buat aksi romantik memang tak bape pandai... tapi dengan cara2 camne oklah agaknye kan? I hope he like it nanti... ehehe

"To my beloved hubby, Happy Anniversary... semoga kebahagian ini kekal sampai bila2..."

dan lagu ini aku tujukan khas untuk hubby yang paling2 aku sayangi...




NOTA : Senikatanya penuh mendalam dan bermakna... tapi video clip ne kurang sesuailah sikit yer...takpelah yer huhuhu

Inilah aku apa adanya
Yang ingin membuatmu bahagia
Maafkan bila ku tak sempurna
Sesempurna cintaku padamu
Ini cintaku apa adanya
Yang ingin selalu di sampingmu
Ku tahu semua tiada yg sempurna
Di bawah kolong langit ini
Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini
Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata kata perpisahan
Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yg telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya
Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini
Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata kata perpisahan
Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yg telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya